Online marketing a kulcs

2018-06-11

Az online marketing ma az egyik legfontosabb és leghatásosabb reklámmegoldás, melyet a modern cégek felhasználhatnak céljaik elérése érdekében. Az online marketingen belül pedig az egyik legerősebb szuper fegyver a keresőoptimalizálás, vagy az úgynevezett SEO.
Ennek két válfaja van, az egyik a fizetett, a másik pedig a megfelelő szövegek segítségével elért keresőoptimalizálás
A fizetett aránylag egyértelmű, a cég, vagy akár magánszemély fizet azért, hogy az általa választott kulcsszavakra az ő oldala a lehető legelőrébb kerüljön a listában.  Ennek egy kicsit összetettebb, de ügyesen használva a legeredményesebb változata az Adwords kampányok létrehozása.
A fizetés nélküli optimalizálás már jóval komolyabb hozzáértést, odafigyelést igényel és megfelelően elvégezve hasonlóan jó eredményeket érhetünk el vele, mint a fizetett változattal.
Ennek az online marketingnek a lényege, nagyon lebutítva, hogy olyan szövegeket helyezünk el az oldalon melyek egy, vagy maximum két kulcsszó köré vannak gondosan megszerkesztve, így amikor egy keresőprogram robotprogramja átnézi az oldalt, úgy érzékeli, hogy az oldalunkon az adott témában nagyon komoly szakmai és érdeklődő forgalom bonyolódik, így azt előrébb sorolja a találati listán, aminek köszönhetően az ügyfelek könnyebben találnak rá.